Jak dotrzeć do klientów w dzisiejszych czasach? Strona internetowa jako źródło pozyskiwania klientów.

W dzisiejszej rzeczywistości większość firm opiera swoją strategię marketingową na docieraniu do konsumentów za pomocą internetu. Jak dotrzeć do klientów w dzisiejszych czasach? Dlaczego tak wiele firm stawia na reklamę w sieci? Strona internetowa jako źródło pozyskiwania klientów?

Jest to spowodowane zmieniającym się społeczeństwem, gdzie każdy dąży do jak najszybszej wymiany wiadomości, a także prowadzi szybki tryb życia (wszyscy wszędzie się śpieszą). Ludzie teraz zamiast czytać gazety wolą korzystać z portali informacyjnych, a zamiast wyszukiwać ogłoszeń firmowych w prasie, wolą wpisać nazwę produktu lub usługi w Google. Ten sposób jest dużo szybszy i bardziej trafny (nie musimy się przebijać przez masę ogłoszeń, które nas nie interesują). W internecie możemy także sprawdzić opinie o danej firmie co pozwala nam w szybki sposób zweryfikować uczciwość i jakość danej usługi lub towaru.

Strona internetowa jest głównym narzędziem, które pozwala nam wejść w świat internetu z naszym przedsiębiorstwem. Nie posiadając strony nie będziemy mogli reklamować się w wyszukiwarce za pomocą pozycjonowania i Google AdWords co uniemożliwia nam dotarcie do docelowego klienta. Strona pozwala nam także budować trwałe relacje z klientami np. za pomocą branżowego bloga (na którym możemy dzielić się informacjami na temat naszej branży z odwiedzającymi nasz portal).

Jak się przygotować do zakupu strony www? Przed zakupem należy przygotować teksty i zdjęcia, które mają znaleźć się na naszej stronie, aby osoba, która przygotowuje desing portalu miała możliwość dostosować jego wygląd pod nasze wymagania. Również, po to by mogła oszacować koszty stworzenia takiego projektu internetowego. Następnie deweloper wykonuje projekt naszej strony www, a po jego otrzymaniu możemy wnieść poprawki. Ostatni krok to opłacanie i wgranie strony na serwery.

Podsumowując uważam, że w dzisiejszych czasach posiadanie strony firmowej jest ważne. Pozwala ona nam dotrzeć do współczesnego klienta w sposób trafny i stosunkowo nie drogi w porównaniu do innych sposobów reklamowania się.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *